fredag 17 juli 2015

Tealight card / Grattiskort

På mitt jobb arbetade en tjej som hette Anna, hon introducerade mig för det som kallas för tealight card. Det är kort man viker så att man får en "ficka" på sidan att stoppa värmeljus i. Jag gick bananas på detta och vek kort som bara den när jag väntade Jack och när ha var bebis och mestadels sov  :)

Jag har fyllt dem med allt från ljus till chokladbitar och såpbubblerör. Det är bara fantasin som sätter gränserna :)

Här är ett exempel, detta är med fina doftljus och "fickan" har fått som små fönster. Min mamma hade dessa ljus på sitt jobb så jag kunde inte motstå att köpa flera förpackningar :)



2 kommentarer:

  1. Ååh vad fint! Var har du köpt födelsedags-"etiketten "?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den ingick ihop med andra chipboards i en tidning som jag köpte, CardMaking :)

      Radera